hemma.


Nu är vi brudar hemma från turkiet. och jag har verkligen blivigt sjuk, sitter här och snornar och mina öron är fulla av lock, jag har inte tagigt tempern men jag har nog lite feber också skulle jag tro. Det har varigt en resa fylld med sol, bad, värme, drinkar, öl, bananasplitt, god mat, fylla, dansat nätterna långa på alla clubbar, besök på ett turkiskt sjukhus för vissa, legat på en madsrass i havet och bara fått andas och slappna av och njuta, och såklart en massa glädje. Vi har haft det så fantastiskt, hur jäkla bra och roligt som helst, jag vet inte hur många gånger jag sa att jag vill inte hem igår. Det var så att tårarna rann, så jäkla mycket ville jag vara kvar. Jag ville verkligen inte hem, men nu är jag det, och jag vill bara tillbaka nu!

Får nästan en tår i ögat när jag tänker tillbaka. det har så bra allting, Tack mina älskade tjejer, vi är bäst helt enkelt<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0