Godmorgon!

Jag har varigt vaken ett tag nu, vaknade halv 7 och kännde mig så himla utvilad.Men jag frös som satan fast än jag sov i tshirt, långkalsonger, sockor och så hade jag mitt duntäcke och en fleecefilt. Menmen jag är fortfarande van vid 31 grader på nätterna och blöt ( t.o.m håret var BLÖTT!) av svett från festandet och dansandet när jag ska sova och även fast man duschade så blev det lika varmt igen så det är väll inte så konstigt at jag frös, men jag saknar verkligen den värmen alltså!.

aja i vilket fall så har jag duschat och fixat iordning mig lite nu. inte gjort något speciellt alls, bara lagt på lite mascara :) vi åker till skolan vid halv 10 härifrån så, vet inte riktigt vad jag ska göra nu? Tänker bara på värme och resan ! /LS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0