Frisören idag=)

Iaf så har jag varigt till frisören idag, det är vär typ det jag gjort, sen har jag varigt till pizzerian och käkat med Lina och syrran, klippt gräset och städat och varigt ute och gått/sprungit med Nadia (kaisa är inte hemma). Blonderade bara utväxten hos frisören, jag valde att klippa mig efter resan istället eftersom det blir så slitet av att vara utomlands. men det blev mycket bättre än innan! köpte även 2 hårprodukter från "alterna", ett värmeskydd och ett shampo, pengarna rullade iväg fort så jag ska testa grejerna och se hur dom är :) Beställde även en ny platttång idag, längtar tills den kommer!

Nu ska jag sova, börjar 06.45 imorgon, usch vad DRYGT! Börjar ge upp jobbet lite nu känns det som, vill bara vara ledig och ligga på stranden och sola!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0