FET!

Kollade på lite bilder på mig från förra sommaren och insåg nur mkt smalare (eller mindre fet iaf ) jag var då! Nu är jag ju mycket fetare än då! Jag längtar tills den här jävla förkylningen ska gå över och så ska jag  skaffa gymkort och börja banta! Det här går fan inte längre alltså, jag står inte ut att vara så här tjock, kolla själva så får ni se vilken skillnad det är, Det är ju för fan pinsamt!

Då:

kolla bara ansiktet!

Ni kanske inte ser lika mycket skillnad som mig, men det är flera kilos skillnad kan jag lova! :S

Kommentarer
Postat av: Anonym

säg inte så lisa. du är hur fin som helst!

2009-08-26 @ 21:45:38
Postat av: Lisa

tack, men det är så det känns!:S

2009-08-27 @ 20:47:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0