Delad tur idag

Tjenare, nu sitter jag här vid datorn nyvaken, har nyss tagit mig en powernap efter att ha jobbat över lite. Jag jobbar delad tur idag så jag börjar 15.30 igen. massa pengar! Har bokat tid till frisören för blodering och vaxning av benen nu också, Jag lovar, ni vill inte se mina ben nu, har spart ett tag ;P

åh vad jag längtar till jag får lön igen alltså, så då blir det bl.a att köpa en platttång, kläder, massa grejer till Pila, fixa naglarna och sånt! :)

Idag åkte mamma och pappa iväg med husbilen och ska gå på Madonna (igen, vi såg ju henne i NY) och så ska dom på släkträff och massa annat så dom kommer inte hem förens vi har åkt till turkiet så vi får inte se dom på 3 veckor, tänk vad länge. Har aldrig varigt ifrån dom mer än vecka. jaja det ska nog gå bra ;P

Fin/bra låt:
Battlefield - Jordin Sparks

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0