Besök av "proppen"!

Sofie är här nu och ligger över i natt, vi har varigt ute och sprungit och sen har vi tränat med lite hantlar m.m. Hon står i duschen nu och jag ska snart in jag med. sen blir det lite kvällsfika, eller Sofie har färska räkor med sig så jag ska prova! Vill verkligen kunna äta det, det verkar ju lite gott ändå. Imorgon blir det kräftfest så det blir att smaka lite sånt också, tror dock jag kommer ha lite svårare för det.

Sen blir det nog troligtvis och lägga sig ganska tidigt inatt, är jätte trött och seg nu känner jag, och Sofie börjar tidigt imorgon så halv 7 ringer klockan, och när hon åker till jobbet blir det träning för mig, Nej nu har Sofie duschat klart så nu äre min tur, Vi hörs! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0