Vilken slöhög man är :S

Inget roligt väder idag inte! bara massa regn. Menmen solen kan ju inte lysa varje dag så. Känner mig fruktansvärt slö idag, nästan pinsamt! Vaknade iaf klockan 9 imorse men låg och drog mig väldigt länge, sen åkte jag och Tilda och gymmade. var väll inte alltför aktiv om man säger så. Men jag känner mig faktikt stolt över att jag åkte dit över huvud taget idag! Så jag är ganska nöjd trotts allt. Undra vad det blir för väder imorgon? Blir det fint väder så ska jag träna stenhårt men blir det dåligt väder så kommer jag ta en vilodag och bara sega! Det var riktigt länge sedan jag var helt ledig från träningen, varje dag utför jag någon typ av aktivtet. Fast föresten jag ska ju til stallet imorgn, så det blir ju faktiskt inge vilodag imorgon!

Har inte hunnit med så mycket mer än gymmet, bara setat och läst lite i en tidnng och tagigt mig en kopp te, det var riktigt gott! Har faktiskt hängt tvätten och eldat också, så lite har jag hjälpt till med här hemma! Fast nu ska jag krypa ner i ett riktigt hett bad, raka benen och bara ta hand om mig själv, Sånt uppskattar alltid kroppen:) Blir även att lägga sig tidigt ikväll ser redan fram emot och få sova.

Blir nog ett till inlägg ikväll skulle ja tro, så vi hörs då:) / LS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0