Valborg imorgon

Nu är det onsdag och jag har haft fullt upp ända sen sista inlägget kan man nästan säga,  Skriver lite kort om vad jag gjort dom senaste dagarna.

Igår gick jag upp klockan 6 och så blev det en promenad och även en ridtur! Halv 11 började jag i skolan så då hade vi projektarbete och en föreläsning av röda korset på eftermiddan, slutade ca 3 tror jag så då åkte jag och Sofie hem, men sen fick vi för oss och gymma, så blev det, solade hann vi även med också. När jag kom hem bytte jag om på en gång och så åkte jag till ridskolan för och hoppräna. Kom hem halv 10 och då var jag helt död med världens huvudvärk! Vilken dag alltså!

Idag tog jag och Sofie bilen till skolan, började 8 med matte, efter det åkte hela klassen till Mora för vi skulle på ett studiebesök. vi var och kollade på dialysen, hur sjukhuset är uppbyggt och på medicinavdelningen. var tillbaka till leksand vid 4 så då satt jag väll i leksand och väntade en timme (drygt!) på att kursen klockan 5 skulle börja. När den var klar åkte jag direkt till borlänge för jag skulle ha någonting inför varlborg imorgon. 

Är hemma nu, så nu sa jag sova och samla krafter inför imorgon! Morsan har köpt en 75a mango sen har jag en smirnoff och en öl. Så det blir full fart för min del! Har ju inte druckit på en månad, känns typ som jag inte kommer ihåg hur det är å va full! Får se om jag hinner skriva någonting imorgon annars hörs vi igen på fredag!  

Ha en bra Valborg nu allihopa! / LS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0