Tisdag

Tjenare!
Igår blev det som ni märker inget inlägg, hade fullt upp hela dagen. Vi börjde ju  klockan 8 och slutade halv 2, så det var lite skönt med mjukstart. hade idrott sista lektionen, Nu har vi börjat med konditionsträning ute på idrotten så det är ju kul! men igår visste vi ju såklart inte om det så jag hade inte min jacka med mig. Så för mig och Sofie blev det en promend runt solvändan! efter irotten gick vi till gymmet en väng okså för vi ville ju träna! Efter det åkte vi och hämtade Tilda i djurås på praktiken. Sen hem! Jag satt mig i solen och bara njöt. Vid klockan 6 åkte jag tilda och Maria på en visning av oreflame. Går inte in på några detaljer men det var iaf jätte trevligt och mysigt! jag har äen blivigt konulent för oreflame å om nåon är intresserd av att kpa nått så handla av mig jag. Visst det kan kräva ganska mycket tid och hålla på och sälja det. men jag ser det som ett jobb eftersom jag tjänar lite på det och som en första väg in i "make up livet". Nej men jag vill ju bli Makeup artist så detta är väll en bra start?
När vi kom hem 3 timmar senare så blev det även en springtur för mig och Sarah. Det var hur skönt som helst. Perfekt väder och temperatur och så klart trevligt sällsap ;)

Idag då, Började skolan kvart i 10 så då tänkte jag att då går jag och gymmar innan. Men såklart kommer jag ju på att gymmet öppnar klockan 9 på tisdagar. haha klumpigt eftersom klockan då var kvart i 8 när jag kom dit! Men jag gick in och frågade om jag fick gymma och det fick jag, så det var ju bra! När jag kom dit var det helt svart så jag fick tända och så. Det känndes lite kontigt! Skulle egentligen ha slutat 4 idag men fick sluta 20 över 2. Det var ju skönt, synd att vi missade bussen med 5 minuter bara! Jäklar vad konstigt det känndes och åka buss idag alltså! Det var första gången på över 6 veckor! Ikväll blir det att skussa Tilda till ridskolan, så medans hon rider å ska jag springa!

Nu sitter jag här och funderar, här funderat så mycket på sista tiden att jag vill vinna pengar! Det är väll säkert för jag är så fattig. Men helt seriöt tänk å vinna typ 10 miljoner eller något? Vad skulle man göra lixom? Jag skulle kunna sticka utomlands på en gång, köpa en bil, slippa oroa mig för jobb och lågkonjukturen, shoppa en massa kläder och annat, skaffa en skitsnygg lägenhet och flytta! jag mår så dåligt när jag tänker på vad man skulle kunna göra! Det sägs ju att man inte blir lyckligare av pengar, men det måste då vara en myt!

Nu ska jag fixa lite, jag åker om 2 timmar. Imorgon blir det skola, gym och sen ska jag på en kurs klockan 5 som jag kommer gå på varje ondag nu i 5 veckor. Det ska bli jätteroligt! Ha en fortsatt trevlig dag alla vänner och läsre / LS


Kommentarer
Postat av: Caroline

Kul med oriflames ;) Jo vist blir man väll gladare utav pengar men de är ju mer kortvarig glädje. I slutändan är de ju faktiskt vänner och familj som ger en den riktiga lyckan ? ;) Tycker då jag iaf. <3

2009-04-21 @ 19:16:49
URL: http://carolineanny.blogg.se/
Postat av: Lisa

ja :D Ja det har du rätt i Carro, men jag är så trött på å vara pank nu känner jag, jag vill ha massa pengar! ;) <3

2009-04-21 @ 23:42:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0