Sånt här roar jag mig med just nu!

Namn - Lisa Sjöberg
Födelsedag - 22 November
Hemstad - Hedby
Ögonfärg - Blåa
Hårfärg - Blondt
Längd - 168 cm
Höger/vänsterhänt - höger
Stjärntecken - olika, skorpion eller skytt
Skostorlek - 37
Är dina föräldrar skilda - Nej :)
Mål för året -  fortsätta träna regelbundet, fortsätta att inte äta godis
Första du tänker på när du vaknar -  Vad ska jag börja med att göra?

ANTAL
syskon - 1
piercings - 1
tatueringar - 2

FRAMTIDEN
Namn på barn - Så långt har jag inte tänkt!
Vill du bli när du blir gammal - När är man gammal då? Pensionär är väll det jag tänkter på :P
Drömjobbet -  Makeup artist eller typ hjälpa folk med deras hälsa! Elller varför inte reseledare eller flygvärdina? Men det kommer alldrig hända ändå så :P

FAVORIT
Mat - Kött, fast det finns ju mycket gott!
Sport - Hästsport, men jag ägnar mig mest åt gym och promenader, sen kommer jag nog börja springa lite mer nu i sommar också :P
Djur - hästar och hundar
Glass - glass med chokladås på donken eller youghurt glass!
Nummer - 2
Tuggummi -  strimorol senses eller Extra
Helgdag - Lördag, fest ju ;)
Årstid - Sommar såklart!  värme, sola, grilla, festa !
Tandkrämssmak - Sensodyne är bäst :)
Radiostation - alla är lika dåliga! rix fm, mix megapol eller P3

HAR DU NÅGONSIN
varit kär - mja
Blivit dissad - nej
Rymt hemifrån - nej
Sovit utomhus - Haha, Ja på stutsmattan för lääänge sen! inte sepeciellt roligt med massa myggbett på morgonen minns jag!
Gråtit i skolan - ja, när jag fick reda på att Morfar inte levde längre, sen när man var liten?
Spytt i skolan - nej
Velat bli modell - Nej! Jag har ingen kropp för det :O
Gjort något dumt som du skrattar åt idag - haha men ja, men kommer inte på nått speciellt nu.
Sett en död människa - Ja, många...
Ätit sushi -Nej
Retats - Vem har inte?

THIS OR THAT
Cider/Öl - cider
Pepsi/Cola - cola
Mc Donalds/Burger king - Donken!
Choklad/Vanilj - Vanilj
Jordgubbar/Blåbär - Jordgubbar
Kött/Veg. - kött, inte är jag vegetarian heller!
Tv/Film - lika
Gitarr/Trummor - gitarr
Adidas/Nike - Nike
Kinesiskt/Mexikanskt - Kan inte välja!
Kakor/paj - kakor, jag är ett kakmonster! :s
MTV/VH1 - MTV
Blind/Döv -Döv

KAN DU
Gå ner i splitt - nejnej, men faktist inte så långt ifrån!
Skriva med båda händerna - kan väll men hur snyggt det blir är väll en annan sak!
Blåsa en bubbla - ja
Ha dina ögon i kors - ja
Nudda näsan med tungan - ja

VEM VAR DEN SENASTE PERSONEN
Du nuddade - Tilda troligen, men vet inte
Du pratade med - Tilda
Du addade på msn - minns jag inte
Du skällde på - Tilda kanske?

SENAST DU
Skrattade - idag
Grät - ingen koll
Tuggade tuggummi - idag
Drog ett skämt - det händer ju rätt ofta så jag vet inte
Sjöng en sång - vet inte

VAR ÄR DU
Vad ser man utanför ditt fönster - vägen, träd, ridbanan, taket, skorstenen.
Lyssnar du på musik just nu - Ja
Vad är det på din musmatta - har bärbar dator så har ingen

HAR DU NÅGONSIN
blivit kallad hora - Jaa, men bara på skämt.
Ljugit om din ålder -  vet inte, kanse hänt någon gång
Bråkat utan anledning - Nej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0