Vilka problem man har ;)

Jag har så mycket funderingar när det gäller mitt hår hela tiden! Jag vet verkligen inte hur jag vill ha det, om jag ska vara mer naturligt blond, eller ännu blondre än jag är, kort lugg, mycket uppklippt, ingen lugg, mörka slingor, brunett?
Det är så svårt! Här kommer lite bilder på hur mitt hår har sett ut.

För mig lutar det antingen mot att göra en helblondering eller låta det vara helt ett tag. Men komentera gjärna hur ni tycker jag ska ha håret! alltid kul och få lite tips från andra:)

OBS  Bilderna är gammla och inte speciellt snygga, men bara för att ni ska få en överblick över hur mitt hår har sett ut.


Kommentarer
Postat av: Caroline

Jag tycker nog inte du ska blondera de mer. Är snyggt om du får en mer naturlig blond färg :) Du har ju jäkla snygg frisyr på andra kortet när de är uppklippt men ja usch de är så svårt du är ju alltid fin i håret <3

2009-04-15 @ 19:20:20
URL: http://carolineanny.blogg.se/
Postat av: Sofie

Jag tycker du ska vara med blond ;D

2009-04-15 @ 20:02:36
URL: http://sofiedragsten.blogg.se/
Postat av: Lisa

Okej brudar vi får se hur det slutar! Eller det har väll inget slut! ;) <3

2009-04-15 @ 20:53:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0