Söndag

God morgon! jag vaknade en timme sen, det var jäkligt skönt att få sova ut ordentligt, Drömmde en massa drömmar också bland annat att jag hade tappat mina lösnaglar igår, att jag hade sett en flock apor på vägen hem igår när jag körde. Det var så himla verkligt också! haha jag blev glad när jag vakade upp och såg att naglarna var kvar!  Nog om detta!

Igår hade jag väl ganska kul, eller vad ska man säga, jo jag hade kul, det var skönt och ta bilen hem sen när det var slut, men vi gick dock ut lite tidigare för det var öppet till 2. Jag var ju som jag kanske skrev (?) nykter igår, Det är både fördelar och nackdelar med det. Är man nykter så har man ju alltid kontroll på sig själv, sina vänner, grejer och vad man gör! men jag är ju ändå en menniska som tycker om att ha lite lagomt med alkohol i kroppen eftersom jag har mycket roligare då. Jag är ingen nykterist och vill inte vara det, Jag tycker däremot att det är kul och vara nykter ibland och se alla andra som är fulla och så uppskattar man mer att vara full om man inte är det så ofta. Nu satsar jag stenhårt på Valborg då kommer jag säkerligen vara riktigt full, men fram tills dess får ni se en nykter Lisa!

Nu ska jag går ifrån datorn och stänga av den, för det är fint väder och jag har mycket och göra! Kanske skriver ikäll! /LS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0