Bilder!

Det blev ingen paus i pluggandet förut, allt gik så bra så jg ville göra klart det. Var 3 apu uppgifter och nu eller för ett tag sedn är dom inskickade, skönt att man lämnat in i tid för en gångs skull! Efter att jag var klar med det åkte jag och Lina till Maria och hälsade på henne eftersom hon kom hem från Thiland idag, åå allts jag vill också säger jag bara! Sen blev det även en sväng till donken idag med Lina Tilda och Maria :D

Här är lite bilder från helgen m.m.

uppe i budo igår:



Mitt nymublerade rum: ( inte riktigt klart med spegeln och tavlan)


Pila idag<3


Fint på himmlen idag (påväg hem från donken vid halv 9 tiden, dålig bildkvalite!)


Lite andra bilder som jag hittade på!

på praktiken!

Tilda övningskör!

Hälsade på Zelda


Nu ska jag sova, och jag är inte ett dugg laddd inför skolan imorgon! SUCK!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0