Tjenare!

Har haft fullt upp hela dagen, gick upp tidigt i morse så jag var helt DÖD hela förmiddan, och jag har ont i rumpan från ridningengen på ridkolan igår, tycker verkligen att dom borde investera lite nya sadlar där! Slutade klockan kvart över 3 så när jag kom hem gjorde jag inte så mycket, det var ju så tråkigt väder hela dagen bara moln och lite regn. men det är ju sånt man få räkna med och dessutom får man ju mycket mer gjort innomhus om det inte är så fint väder.

Idag blev det ingen promenad, hade ingen lust när det regnade så därför satt jag mig på träningscyckeln en timme, så då brände jag bort en hel del kalorier! ;) efter det tränade jag mage, rygg och strechade i en halvtimme. Mycket bra och skönt träningspass! och medans jag cycklade satt Lina och Tilda å spelade monopol, medans jag kämpade, haha!

Sen har jag även storstädat mitt rum, det enda jag ska fixa är att skriva ut 2 bilder och sätta i ramar och sedan sätta upp på väggen! Mitt rum blev riktigt fint nu måste jag säga, älskar att ha ett nystädat rum!

Imorgon börjar jag 12.30, får se vad man kan hitta på på förmiddan, det beror nog på vädret så det visar sig, Sista dagen imorgon också. Måste faktiskt säga, TRÅKIGT! Har kommigt alla där så nära! Nu blir det lov vilket är bra men sen ska jag tillbaka till skolan, usch vad drygt, orkar inte med skolan nå mer, Är så fruktanvärt skoltrött! men efter lovet är det 8 veckor till sommarlov. Jag ska försöka tänka lite posetivt, 8 veckor går fort!

Nu ska sova, godnatt på alla =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0