TE

gud vad te är gott! Sitter här med en hur stor kopp som helst med te. Det känns så mysigt och dricka te när vädret är så kasst tycker jag : )

Nu har jag precis varigt ute och bytt däck på bilen, känns skönt att det är över nu, för då låter det ju lite mindre när man kör. Idag har jag som jag skrev förut bara legat i soffan och setat här, det var så skönt!

Företen har jag lite nya musik tips! Vissa är nya och vissa lite äldre!

The black eyed peas - Boom boom pow
Flipsde - When it was good
taylor Swift - Love story
A.R Rahman & The pussycatdolls- Jay ho!
Kelly Carksson - Long shot
Cascada - Perfect day
Flo Rida ft. wynter - Sugar
Enrique Iglesias feat. Ciara - Takin' Back My Love
Flo Rida - Right round

aja har inget mer å skriva nu, men jag har rätt tråkigt så blir säkert ett till inlägg senare! LS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0