Tankar

Vilken underbar dag det har varigt, så otroligt fint väder. jag får värsta vårkännslorna, men om all snö var borta så vore jag ännu nöjdare! Jag är så sjukt sugen på att åka utomlands nu också (som vanligt),  jag är så jääääääkla avensjuk på Maria som åker till Thailand på fredag! Men jag har iaf 2 resor som är bokade och som väntar, Både Turkland med brudarna och Thailand. Synd att det är så långt kvar bara!

Jag har även funderingar på att göra min praktik i 3an i Kalifornien. typ på hösten kanske, (alltså nu på hösten) Tror inte det skulle vara så svårt och fixa! Jag menar jag kan ju bo hos Ove och Nancy. så det enda jag behöver göra är egentligen att prata med dom om jag får bo där, vilket jag är helt säker på! och sedan fixa en pratikplats på något vis, och beställa en flygstol. Nej jag ska faktist ta tag i det här och fixa det. För det vore verkligen jätteroligt och lärorikt. Och vem tackar nej till att vara i kalifornien i 4 veckor? Fast om jag skulle åka dit så skulle nog jag vara där en vecka extra eller ännu mer och ha lite semester, Ove och Nancy bor ju inte alls långt ifrån LA heller så ;)

Idag har var jag på praktiken till klockan 12, för att min handledare skulle på någon utbildning, sen så har jag mockat, varigt till leksand och gymmat, körde inte på så hårt så sedan gick jag och mamma en långpromenad, hur skönt som helst i det fina vädret! tyvärr kännde jag av knät ganska mycket nu efteråt :/ Har även förlängt  mitt gymkort med 3 månader eftersom det gick ut i måndags.

Har lite nya planer om min träning nu också, dom senaste 3 månaderna har jag ju tränat regelbundet på gymmet, svårt att säga men i snitt 5 dagar i veckan kanske, ibland mer och ibland mindre. Men nu när det börjar bli lite varmare och ljusare så har jag tänkt att jag ska börja gå promenader ca 5 dagar i veckan ( helst skulle jag vilja gå varje dag men det hinner jag tyvärr inte) och sedan gymma 3-4 dagar i veckan, Jag tycker det låter jättebra  :D

Imorgon är jag ledig också, har inte planerat dagen något än. Men blir det fint väder ska jag absolut ta en promenad, eller kanske cyckla? och så en ridtur, blir säkert ett besök på gymet också! Känner att jag är inne i en period när jag är lite överaktiv ( för och vara mig) just nu. Men det är bara bra, känner att jag måste röra på fläsket mer! Hallå sommaren -09 är snart här!

Nej gott folk nu ska jag sova, imorgon sover jag tills jag vaknar vilket säkert inte blir så länge, Godnatt på er =)




Jag saknar morfar
, men nu när jag är på praktiken så märker jag att han hade inte fått slutat på ett bättre vis! för jag hade inte klarat av att se han bli värrre och värre och sitta på ett hem. Nej aldrig! Det borde ingen få göra, och jag hoppas verkligen att min älskade mormor klarar sig ifrån det! Hoppas hon får vara pigg i många år till! <3<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0