Riktigt bra dag :)

Dagen har varigt kalasbra! Fint väder och väldigt varmt! Jag och Sarah åkte först till sågmyra för att gå på lager 157, det var länge sen jag var där och jag står fortfarande fast vid att det bara finns skit där. vi åkte iaf vidare mot Falun och kollade lite där, sen vidare till Kupolen och kolla lite där, jag shoppade ingenting idag, jag förstår inte jag har blivigt överdrivet snål den sista tiden, nog för jag men alltid varigt det men inte så här mycket jag blir nästan arg på mig själv, fast det är ju samtidigt bra att jag kan hålla i pengarna. Frågade även dom som jobbar med att fixa naglarna om det gick att fixa det, dom sa att det gick bra så jag åker in i veckan och fixar dom!

Efter kupolen åkte vi hem så då tog jag en promenad med Kaisa runt djura. Sen vid klockan 9 red jag och Sarah Mambo och Rivve på banan, Pila fick vila idag för hon har gått så mycket den sista tiden.

Har precis duschat och tänkt ut hur dagen kommer se ut imorgon, tänker inte skiva om det nu, men jag skriver ett inlägg imorgon så får ni veta. Jag ska iaf upp tidigt!

Föresten Glad påsk alla, jag fick ett påskägg av mamma och pappa idag så jag fick en slant, Godnatt alla och tack Sarah för en rolig dag :D

Kommentarer
Postat av: Sarah

Jag fick också ett påskägg fast med Godis ;D hihi ! ja tack för en underbar gumman! :)<3

2009-04-11 @ 00:40:11
Postat av: Sarah

Underbar dag*

2009-04-11 @ 00:40:47
Postat av: Lisa

Hihi okej :D <33

2009-04-11 @ 08:02:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0