Laddar för en långpromenad :)

Vaknade för drygt en timme sedan, Underbart väder även idag. Känner att jag har lite tränigsvärk, Det är skitbra för jag älskar träningsvärk! Då känner man att man har gjort något som inte kroppen är van vid. och ja vad har jag gjort då? inget speciellt, bara att jag har varigt ute och gått väldit raska lång promenader den senaste veckan. Men inte trodde jag att man kunde få träningsvärk av det? Det är väll bara att inse att jag inte gått i stort sett någonting under vintern. Men måste säga att det är sjukt underbart att vara igång med det igen!

Har inte hunnit gjort någonting än så jag ska snart sätta på mig träningskläder och gå en långpromenad i det sköna vädret, jag skulle egentligen gå när jag vaknade hade jag tänkt men det är inte så speciellt varmt än även fast solen lyser så jag lugnade jag mig lite. Vet bara inte hur jag ska klä mig! Idag tar jag nog bara med mig Kaisa. Det är enklast så för hon går både fort och stannar aldrig och då menar jag aldrig, det är så skönt och gå med en hund som inte ska nosa på allt. För det var lite jobbigt och ha Nadia med sig igår, eftersom hon bara är någa månader gammal så är hon så nyfiken och ska stannar hela tiden och rätt var det är så springer hon iväg. Men det är ju så en unghund är så det får man egentligen räkna med :) Kaisa tycker om att gå själv också så det är ju bra för henne :)

Tilda har blivigt sjuk, eller  förkyld iaf så därför ska jag rida istället för henne på ridsolan ikväll, Ska bli roligt!

Nej nu ska jag ge mig av har ju massa annat och göra idag:) Jag kanske skriver mer senare! / LS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0