Helgen!

Har ju inte skrivigt något sen i torsdags så här kommer ett långt inlägg om helgen!

Fredag
Jag gick i skolan från klockan 8 sen slutade jag 2. fick skuss av Sarah hem:) När jag kom hem åkte jag själv direkt till borlänge för och shoppa, Så det blev en hel del handlat för mig! Sen på kvällen åkte jag och Lina till budo för där var det fest. Massa folk! var även chaffis då! Gick och la mig vid 1!

Fredagens outfit

jacka/kavaj? - H&M
tröja- H&M
jeans- Replay
converse

Lördag
Halv 6 ringde klockan var så jäkla trött då! Men då skulle jag upp för jag skulle med Sarah på  tävlig.  i vansbro var den. Det var jag Sarah, Sara Ranström. Sen körde Fredrik och så hade han sin tjej Carro med sig. Det gick iaf jättebra för Sarah och Neptun. I 90cm stilbeömningen kom hon 3á (49 i stilpoäng) och i 1 meter kom hon på en 10é plats! Inte illa! Min Sarah är så duktig så :D Tror klockan var runt 3 när jag kom hem, jag var helt slut då, så det blev och sätta sig i solen och bara ta det lugnt. hur skönt som helst. Jag satt lixom i shorts och bh!





Pappa tar sig en jäger i solen!

Efter det körde jag Eva och Ankie till gagnef, sen hem och fixa iordning mig lite grann inför kvällen.



Resten av kvällen ägnade jag åt och vara chaffis, fest uppe i budo och pizzerian i gagnef. Klockan 4 kom jag i säng efter att ha varigt vaken i typ 22 timmar, jag var trött kan jag ju säga!

Söndag
Jag trodde jag skulle vakna tidigt eftersom jag gått upp så tidigt hela veckan. Men icke! jag vaknade klockan 1! :O Fick en chock när jag kollade på klockan, för jag sover aldig så länge, kan inte minnas när jag gjorde det sist! var ju dock väldigt skönt och faktit få sova ut ordentligt för en gångs skull! Klockan 2 åkte jag och Tilda till gymmet. När jag sen kom hem blev det en ridtur.Sen här jag bara setat här!

Måste bara sammanfatta med att den här helgen har varigt väldigt rolig. Blir en tidig kväll för mig, Känner att jag har sömnbrist och finnarna börjar komma, inte bra!


Kommentarer
Postat av: Sofie

Men kors i taket, klockan 1 ?:D Visst vare skönt att få sova då ! :P

2009-04-26 @ 22:24:42
URL: http://sofiedragsten.blogg.se/
Postat av: Lisa

ja eller hur ;) haha ja det var hur skönt som helst! :)

2009-04-27 @ 21:54:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0