Hejsan svejasan ;P

Jag jag är vaken jag, fast det har jag varigt i kanske drygt 2 timmar, Jag sitter och väntar på att Sarah ska höra av sig för vi ska leka idag. Vet inte riktigt vad jag ska hitta på, Fundrar på att måla naglarna och lägga ansiksmask fila fötterna och småpyssla lite :) Sånt är alltid lite mysigt. Jag har tänkt att jag skulle sätta på lösnaglar när prakriken är slut det har jag planert sen jag tog av dom för 3 månader sen typ, men självklart har en nagel gått av, alltså halva nageln är borta (aj!) så jag lära vänta på att den ska växa ut. jaja. Nej nu är Sarah vaken tydligen, men ska fixa lite ändå=)

Imorgon blir det utgång, fast nykter. Ska kila nu, Ha en toppendag mina fina läsare:)

Glad :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0