Är så jäääävla glad! :D :D

Usch det är dåligt väder idag med, nästan värre än igår men skit samma!  jag ska nog träna lite övningar här hemma och då menar jag cyckling, mage, rygg, armar och sånt. Klockan 12 åker jag till praktiken, sen har jag påsklov. Ska bli hur skönt som helst.

är sjukt sugen på och gå ut i helgen! och jag längtar SJUKT MYCKET till valborg!
Måste bara säga att jag är så sjukt GLAD just nu, Kan inte beskriva kännslan :D Därför bjuder jag på några bilder ;P åååhj jag vill bara skrika ut hur jävla GLAD jag är, känns som jag är i en annan värld!




Kommentarer
Postat av: Caroline

Härligt att höra att du är på så bra humör ;) <3

2009-04-09 @ 11:36:05
URL: http://carolineanny.blogg.se/
Postat av: Lisa

ja, jag älskar det :D:D <3

2009-04-09 @ 21:30:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0