Gymmet nästa

Solen lyser idag också, känns underbart! Igår blev det en sväng till borlänge med massa brudar i 2 bilar, var ute och gled lite, hamnade även på donken och snaka massa skit. Jag och Lina tog även en tripp upp i lekborgen, eller vad säger man? ja men ni förstår nog vad jag menar, det var ju livsfarligt! fick bara massa stötar! haha!

Jag vaknae för en timme sen ungefär så jag har hunnit med en massa! :D Nej jag skoja, har inte gjort någoning! Jag och Tilda sticker till gymmet nu, jag känner mig lite sprallig och flummig just nu, men på gymmet då jääävlar ;) Ska träna lika mycket som jag gjorde igår, Om inte mer!

Börjar få lite panik inför sommaren nu alltså!

Nu sticker vi, ha en bra dag!

Kommentarer
Postat av: Sofie

Meen, ni måste ju höra av er tillllll mig! :P

2009-04-18 @ 11:45:32
URL: http://sofiedragsten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0