Grattis Sofie!

Idag tog Sofie körkort, så glad för hennes skull och jag vet själv hur glad jag var! Så nu kom jag precis hem efter att ha varigt ute och åkt, det var jag Sofie Johanna och Tilda som åkte till donken en vända :)

I morse vaknade jag klockan 7, drygt, jag har blivigt så himlans morgonpigg den sista tiden, alltså det är verkligen inte roligt! Jag kan aldrig sova ut längre och det spelar ingen rll hur sent jag lägger mig! Jag tog iaf en promenad på morgonen, sen tränade jag Pila lite på banan och sen har jag Sofie och Tilda gymmat också, så har hållt igång hela dagen. Det är bra det, fettet ska röra på sig, eller rättare sagt det ska bort. Är så trött på alla fettvalkar.

Nu ska jag iaf sova och hoppas på att jag får sova lite längre än idag, Imorgon blir det gym sen praktik 16 - 20.30. Jobbar helg också, lite drygt menmen. Nästa veca jobbar jag bara 2 dagar och sen är praktiken slut, känns lite sorgligt eftersom jag verkligen lärt känna alla där så bra! Nej sängen var det, Godatt på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0