Fick bara lov!

Kanske inte så kul och läsa men det är kul och göra sånt här haha ;P


DAGENS:
klädsel: Mjukisbyxor, träningskläder och arbetskläder
frisyr:  boll !
låt: många :P
tv: Inte kollat på tv idag.
sjuka: Jag är fullt frisk!
tråkigaste: Vädret
roligaste: Träningen

SENASTE PERSON SOM:
sov i din säng: jag?
såg dig gråta: vet inte,
fick dig att gråta: Tankar och saknad..
fick dig att börja skratta: ja jag skrattar ju åt allt så jag vet inte :P
du gick på bio med: Lina Tilda och Therese.
du gick på stan med: När gick jag på stan sist?
skickade ett e-mail till dig: Facebook
skickade ett sms till dig: Tilda

HAR DU NÅGONSIN VARIT I:
Norge: bara mellanlandat
Danmark: Ja
Finland: Nej
Island: bara mellanlandat
USA: ja, flera gånger :)
Tyskland: Ja
Frankrike: Nej
Spanien: Ja
Italien: Ja
Kroatien: Nej
Grekland: Ja
Polen: Nej
Schweiz: Ja
Thailand: Inte än, men på god väg :)
Kanada: Nej
Brasilien: Nej
Belgien: Nej

EXTRA STUFF:
Vad är du mest rädd för: allt och inget
vad vill du gifta dig: Visar sig i framtiden.
Vem hatar du verkligen: Jag hatar ingen, men det finns vissa jag inte tycker om!
Varit kär: vem vet?
Kör du bil: Såklart
Har du ett jobb: Nej, jag går fortfarande i skolan
Är du ett hälsofreak: Skulle jag faktiskt kunna säga, jag är väldigt intesserad av allt som handlar om hälsa så!
Är du ensam nu: jepp
Låtar som fastnar i ditt huvud ofta: dåliga låtar :O
Månad: som är bäst? isf Juli!
Mat: Kött & grönaker ;P
Dricka: Vatten
Godis: Äter inte godis
Tidning: olika, men prenumenerar på iFORM
Film: Finns många bra =)
Skådis: Kan inte välja någon
Djur: Hund & häst

DE SENASTE 24 TIMMARNA, HAR DU:
Gråtit: Nej
Köpt någonting: tuggummi
Varit sjuk: nejdu
Sjungit: Ja
Sagt: ska man komma ihåg sånt?
Velat säga till någon eller några att du älskar dem: kanske det :)
Träffat någon ny: Nej
Saknat någon: Hela tiden..
Kramat någon: Nej
Ätit: Nej..
Pussat någon: Nej


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0