Dagen

Nu är jag hemma efter en fullspäckad dag! Känner att det har varigt lite drygt för huvet och bara setat och lyssnat på en massa grejer! Föreläsningen om HIV / AIDS vd iaf väldigt bra, och hon var jätteduktig på och prata! Sen hade vi ju idrott så det blev att springa i 45 minuter, känndes jättebra. Men jag känner av knäna. (sorr för att jag KLAGAR hela tiden!)Imorgon är det torsdag och då har jag vilodag. Känner att jag gled ifrån lite med att ha torsdag som vilodag. Men det är faktiskt jätteskönt och känna att då får jag inte träna! Iaf, sen hade vi ju en till lektion med Hillevi vi fick sluta en timme tidigare var ju ganska skönt men vi fick reda på idag att hon ska sluta så efter sommaren får vi en ny lärare. Tycker det är jätte tråkigt för hon är verkligen bra och rolig! jag kommer sakna henne!

Hanna gjorde illa sig på idrotten idag också ( vissa hade fotboll ) så på nått vis lyckades hon göra illa foten. Såg inte detta, men hon gjorde det innan lektionen men det gick väll ganska bra och  spela men sen efteråt började det göra jätteont så det slutade med att jag skusade ner henne till vårdcetralen och hon fick röntka å så! Så nu hoppar hon på kryckor. Sån hima otur alltså!

Efter det blev det ju som jag skrev en kurs, Tyckte det var jätteroligt och lärorikt!
Nu ska jag nog ta mig en dusch, och sen ska jag lägga mig i sängen och läsa lite i några brochyrer kolla i kataloger och sånt bara :) Mysigt, min säng ser så otroligt skön ut! Ha det bra alla! /LS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0