Bra start på veckan!

Idag är det måndag och en ny vecka är pågång! Det har varit en superbra start dessutom! och en underbart bra vecka väntar! Längtar så jag håller på och dör till valborg ;) haha är grymt laddad! Idag har det varigt skola på förmiddan slutade 12, sen lunch på silan, anställningintervju klockan 2. Det gick super så nu håller jag tummarna ;) kom ju på att det är nästa vecka jag ska till oriflme skrev lite fel igår :) Har vart ute på en riktigt långpromenad idag också! 12 km blev det. Imorgonbitti har vi sovmorgon så då ska jag gå en promenad upp på hissberget, så jag hoppas på fint väder.

Nej har varigt vaken alldeles för länge nu! Godnatt på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0