Aktiv!

Ja, jag har ju inte skrivigt någonting i helgen. Jag har inget roligt att berätta heller eftersom jag hade praktik. Rätt jobbigt, fast har väll hunnit med att båda gymma och varigt ute och gått ändå. Idag har jag varigt ledig och det är jag imorgon också, så idag har jag först varigt på gymmet, sen har jag varigt ute och gått med Kaisa och Nadia (Göras hundar) efter det gick jag dirket ut på banan för Ankie var där och red med Mambo. Så jag satt mig upp och red en sväng jag med. Sen åkte jag ner i stallet och mockade och red Pila. Har alltså hållt igång hela dagen, Så nu sitter jag här och andas ut. Händer inget mer idag heller, känner att det kryper lite i bena för att jag inte gör någonting just nu! Men jag måste ta det lugnt nu för imorgon kommer dagen bli minst lika aktiv! Det blir även då rask  promenad, gym, sen ska jag nog tömköra Pila. Blir även att fixa en grej i leksand och skussa Tilda på ridskolan. Så medans hon rider så kommer jag nog gå då med. Okej det kanske låter lite överdrivet men på Onsdag kommer jag ta en dag helt fri från träning, eller föresten jag ska inte säga för mycket. Jag kan ju inte annat att älska att röra mig när det är så fint väder. Jag får sån överskottenergi och blir så mycket gladare av att solen lyser.

Ikväll blir det att lägga sig tidigt, känner mig rätt trött nu! Ha det bra alla läsare och hoppas ni njuter lika mycket av vårsolen som jag =)  / LS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0