hemma igen ;P

Lr ja jag kom ju hem för snart en vecka sen, men inte blivit av att skriva nått här än ;P Vi har iallafall haft det SUPERBRA! varmt och skönt 38 gradet och stålande sol vareda dag, ligga och glassa i solen varenda dag och känna hur det bara steker i skinnet med massa goda drinkar! kan det bli bättre? nej det kan det inte, Fan vi har haft det så jävla bra! Jag längtar tillbaka som fan! och så kommer man hem och termometern står på typ 8 grader, 30 grader kallare här lixom! Nej jag känner att jag skulle vilja flytta utomlands, tror nog kanske det blir att flytta till usa nåra år när jag gått ut gymnasiet och utbildat mig till make up artist ;) Jag hatar det här landet och jag trivs bäst när jag är utomlands! snart blir det iaf NY ! Ska bli fett nice kan jag lova ;) Men idag lyser iaf solen :) Det känns bra iaf, och så är det ju lördag :D Jag har så jävla ont i knäna nu också så kan inte springa på ett tag nu! om ni visste hur ARG jag är över det! och jag ska helst inte gå heller :S Så det blir att ta det lugnt iaf en vecka nu och se om det fortsätter annars blir det att åka in till sjukan.. Jag som vill träna ! Suck! Idag har det faktist gått hela 10 veckor sen jag åt godis, över 2 månader! ;P och längre ska det bli, ska bli kul och se hur länge jag klarar det ;P vanan finns fortfarande kvar. En dag köpte jag en liten kex choklad i skolan, Men sen kom jag på, vafan jag äter ju inte godis ju! HAHA!!! Har äver drömt flera gånger att jag råkat äta godis av ren vana! (då jag åt godis i stort sett varje dag förut !) Det känns iaf grymt bra att inte äta godis tkr jag, jag känner mig faktist inte så sugen på det heller, och folk frågar om man vill ha känns det så jävla bra och säga , Nej jag äter inte godis, Godis känns så onödigt å äta. jag kan äta annat ist, för jag är en sån menniska som hellre äter mat, haha ;) Aja nog om detta! Jag har iaf namnsdag idag ;P /LS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0