Snö nu? :S

Vaknadde klockan 7 imorse! riktigt störande efterom jag var klarvaken och inte kunde somna om. Så istället för att försöka somna så pluggade jag teori i 2 timmar, Efter det gjick jag ut och hjälpe morsan å byta däck på bilen, haha tro det eller ej men jag är riktigt duktig på det, och det är en bra grej å kunna :)

sen var jag nere i stallet på förmiddan också, mockade och tog in Pila å fixade iordning henne och när jag hade gjort klart henne ser jag att det SNÖAR, och inte på måttligt vis heller lixom .. nej marken var helt täckt av snö :O Men jag satt mig upp på henne för och testa hur det gjick ( hon har varken snösulor eller broddar) Det gjick inget vidare iaf, jag red ett varv funt byn och sen fick hon gå ut i hagen igen då :P

 Sen så var det bara att cyckla hem och senare vidare till körskolan för en körlektion ;) Körlektionen gjick super iaf! Idag körde jag korner (inför halkbanan) ma skulle köra på tid. Fram och tillbaka på 40 sek. Det klarae jag galant, Körde på exakt 40 sekunder dom flesta gångerna, sen sa han att jag skulle testa å köra lite snabbare på 30 sek, och då körde jag exakt så fort då med ;) haha lite tur hade jag då allt, men är rätt stolt för att det gjick så bra som det gjorde.. Efter vi hade tränat på korner så åkte vi in till noret för att träna på att parkera lite å så, det gjick också super :)

Efter körlektion la jag mig en halvtimme i solariet, riktigt skönt :)

Nu ska jag sova, ska upp tidigt imorn!  Godnatt  =) / LS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0