IDAG börjar mitt lov :)

Sista praktikdagen idag, känndes väldigt skönt samtidigt som det var lite jobbigt och lämna alla där! (Både personal å pasienter) Det känns som att när man väll börjar känna igen alla där då ska man sluta :S Menmen det blir skönt med ett kort lov nu iaf. Imorgon blir det körlektion vid 3 så då går jag å solar en sväng också :) På torsdag ska jag till mora å köra dubba körlektioner så blir väll borta större delen av dagen, sen på fredag skulle jag ju egentligen köra halkbanan , Men Keneth ringde nu och sa att bara för att det är alla helgonas dag så har halkbanan stängt, Så nu blir det halkbanan nästa fredag ist :) Det är ju ganska skönt för då får jag en till dag på lovet å ta det lugnt på, å så får jag vara ledig när det är skola sen ;) hehe.

Red Pila idag också, jäklar vad duktig hon var :D När jag satt mig upp på henne tänkte jag, men vad seeg du är idag! så tänkte bara ta en kort vända, Men det slutde iaf med en lång gallopp på "övre vägen" (ganka lång sträcka bara uppför) Pila var hur snabb som helst och hållde gallopp hela vägen, så jag fick lov att sakta av henne, annars brukar hon vara helt död å stanna av sig själv :)

Nu sitter jag iaf och pluggar lite teori, Men snart ska jag hoppa in i duschen och sen ska jag väll lägga lite ansiktsmask och fixa lite :)  Ha en bra kväll allihop :) /  Lisa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0