Så trött på allt..

Jag är fruktansvärt trött på barn just nu, Säger bara: 58 barn! Sov över på klubben och det var iblad det värsta jag vart med om, Jag Sarah & Hanna sov inne i omklädningsrummet, på ett hårt oöppblåst liggunderlag å sovsäck. Idag har jag ont i HELA kroppen, kan fan inte röra mig! menmen det ska bli riktigt skönt å få sova i sin egna säng inatt iaf.

Idag har jag iaf varigt på riktigt dåligt humör, sånna dagar gillar jag verkligen inte, allting är fel och jag har varigt allmänt irreterd på allting! Anedningen till att jag varigt på så dåligt humör är väll många, Men idag kom jag på hur dåligt allting är just nu, t.ex :
- Det är lov och det märker jag inte ens eftersom jag ska upp kl 6 imorgon för att jag har praktik! :s
- Jag kommer få göra 2 st praktikuppgifter på lovet !
- Jag håller på å längtar ihjäl mig till min 18 års dag för att jag verkligen HATAR å vara 17 !
-  Mamma & pappa är arga och sura HELA tiden, och klagar på en jämt, ( vill bara flytta härifrån NU !)
-  Pila var riktigt jobbig å rida idag, Hon behöver mkt motion nu, men jag har inte tid, för att jag har massa annat å göra!
-  Jag saknar min Carro :( <3

Sen är det massa annat också som jag inte tänker ta upp här. Men jag känner mig bara så jävla världelös just nu, livet suger verklign ibland! och det känns som världen är emot mig jämt, När ska allt bli "bra"? Tror inte ens det kommer bli det..Jag har kännt mig på så himla bra humör hela sommaren och ända till nu, ( visst inte exakt alla dagar) Men nu känns allt skit, Jag jobbar hela tiden på mitt självförtroende och att vara glad även om allt inte känns så bra, Men ibland brister det verkligen... Som sagt jag hatar sånna här dagar, och när det blir så här går det bara inte å tänka positivt, Då kommer alla onda tankar upp i hjärnan...

Jag saknar min Pajaz, Tänk jag sprang jämt ut till han när allting känndes skit, På nått sätt tröstade han alltid mig, Min älskade lilla ponny <3

Nu blir det å duscha och kolla på film sen SOVA, Det behöver jag verkligen nu / LS

Kommentarer
Postat av: Caroline

Men gumman :/ Saknar dej med, de posetiva är ju att de för varje sekund går närmare din 18 års dag :D Då ska vi göra allt för att du ska ha en roligare kväll än du någonsin varit med om <33

2008-10-26 @ 21:26:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0