Bäst på å köra bil ;D

Den här dagen har varigt toppen :D Setat i en bil i princip hela dagen. Det har varigt en väldigt lärorik dag! Det började med att jag kom till körskolan kl 8, innan vi åkte iväg så hadde vi säkerhetetskontroll, Sen bar det av mot mora, jag och en till fick turas om och köra :P Körningen gjick iaf riktigt bra, Jag känner mig helt säker på allting nu.

Fick väldigt mkt beröm om att jag är duktig å köra bil osv. Så han sa att jag inte behöver ta mer körlektioner nu och då har jag lixom uppkörning om en månad, jag känner att jag lika gjärna skulle kunna göra den imorgon ;D Så han sa att jag kunnde åka till borlänge själv å övningsköra lite där, så jag lär mig lite vägar och sånt, och eventuellt ta en körlektion där för att få lite tips och sånt :P Ja så nu är det bara å plugga på teorin, Bara lite mindre än en månad tills jag har den nu, och jag pluggar lite varje dag, jag hoppas verkligen att jag klarar det, Det enda som  kan hindra mig är att jag blir stressad. Men jag ska verkligen försöka å ta det LUGNT! Så snart kan ni räkna med mig som chaffis, bara å ringa vettni  ;D Längtarr sjukt mkt nu ;) Tänk om en månad kanse jag har körkort, Lilla jag lixom? Kan knappt  fatta det själv!

Nu ska jag iaf ut å gå med Lina sen ska jag duscha å sen blire plugg, fullt upp ikväll ;)
Ha det bara allihopa ;D / LS


Kommentarer
Postat av: Caroline

Men FAM VAD NICE Bruden ;) Snartkan du ta bilen till Linköping ;)de ser jag fram emot ;) Du kommer klara allt de här galant :) <33

2008-10-30 @ 19:57:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0