Skriver av mig lite..

Dagen har vart väldigt dryg! Den började med att jag försov mig idag med! Ganska drygt när man får stressa så jävligt sen! menmen fick iaf sluta en timme tidigare idag så det var skönt för jag fick så ont i föttera idag :P Det blir lätt så när man bara står en hel dag ju.. jaja nu ligger jag hör i sängen har lagt mig för natten oh jag har lagt mig så jäla skönt så ni anar inte ;D Jag har 2 jättestora kuddar och 2 vanliga åt huvet/ryggen sen har jag även en stor kudde under knäna typ å nu ligger jag riktigt skönt :D Sen har jag tänt nåra ljus också :)

Just nu kännde jag bara att jag behövde skriva av mig lite vilket jag älskar och göra, för att man får ner så mycket tankar i ord vilket är så jäkla skönt., Men det är den här bloggen är tillför också, alltså att bara kunna skriva om onödiga grejer ;) haha för egentligen vem är intresserad av hur många kuddar jag har i sängen just nu? haha inte speciellt många, men det var skitsamma för känner jag för å skriva nått sånt så gör jag det ;P

Nu känner jag mig iaf inte speciellt pigg, är hur förkyld som helst bara nyser och hostar slem hela tiden :S men ska nog dra mig till praktiken imorn ändå, för som ni alla vet så är det ju på morgoen å kvällen man mår som värst. Ni ska bara se hur mkt jag spritar händera hela tiden för att inte smitta pasienterna, det är så det rinner om både händer å armar. Så mina fingrar brukar bli som russin ( lr vad ma ska säga) Ni vet säkert vad jag menar ;P 
men samtidigt som jag inte är så frisk nu så är jag verkligen överlycklig ändå, fyller ju "snart" år och jag KAN INTE sluta skriva å tänka på det :D Det är det som gör mig så glad och massa tankar finns i mitt huvud runt det, Jag tänker verkligern på min 18 års dag jämt och ständigt ! Har fortfarande inte bestämt om  jag ska ha en 18 års fest lr inte, men det viar sig, och så körkortet så klart , som jag längtar! Vilken frihet det kommer bli! Men nu börjar jag bli grymt nervös för teoriprovet alltså ! Seriöst jag bara måste klara det, men nu börjar tankar komma att jag inte kommer göra det !

Nej jag skule kunna skriva huuur läääänge som helst om onödiga saker men nu är jag skit trött så ska lägga ifrån mig dator å sova :)  Godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0