Jobbig dag!

åå vilken LÅNG och jobbig dag alltså. dagen började med att jag försov mig och vaknade 8 minuter innan jag skulle åka till praktiken, Fick stressa som en idiot jue! Som tur är var det iaf en väldigt bra dag på praktiken :) slutade 2 för att åka direkt till körskolan å ha en körlektion kl 3. Den gjick iaf asbra!  :D Så nu har jag bokat halkbana också ;)  haha!  Sen när körlektionen var slut vid 4 så då bar det iväg mot borlänge för å hämta ut en ny mobil :D Fick inte välja utan det blev bara en, Så jag fick en sony ericsson C902 :)  Sen blev det en sväng på kupolen så köpte ett par skinnstövlar :) Har blivit så förkyld nu också, lr har ont i halsen!  Det är ju typiskt, lagomt tills knät blir bra råkar man på en förkylning! Menmen som mitt schema ser ut framöver kommer jag knappt ha tid att springa ändå!

Snart är det lov också vilket inte känns eftersom jag kommer ha FULLT UPP, Nästan mer än vanligt :S
Så här ser mitt liv ut dom komande dagara:
Torsdag ( imorgon): Praktik 7-16
Fredag: praktik 7-16 kanske fest?
Lördag: Vara spöke på GRK, ( spökkväll för barnen  XD )
Söndag: Lugnt :)
v.44
Måndag: Praktik 7-14 Körlektion kl 15
Tisdag: praktik 7- 14 Sista dagen där.
Onsdag: Körlektion kl 15
Torsdag: Dubbla körlektioner! blir i Mora hela dagen!
Fredag: Halkbana ! Blir i Falun hela dagen!
Lördag:  Inget inbokat
Söndag: Inget inbokat 
v. 45 Måndag: Skola igen, Ska bli kul, eftrsom jag inte varigt där sen den 3 oktober, alltså 4 veckor borta från skolan! :S

IDAG ÄR DET BARA 1 MÅNAD KVAR, SEN ÄR JAG 18!!!!!!!! :D:D:D:D:D:D

Nej är helt slut, Nu ska jag sova :) / LS

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0