Tja fan ;P

Blir inte av att skriva så mycket här på bloggen, Funderar på att ta bort den, Men anledningen till att den är kvar är att det kan vara skönt å bara skriva av sig ibland :) så jaja den får vara kvar då ;p iaf klockan ringde 05.45 för jag skulle ta ut hästarna imorse. Jag tog bilen ner till stallet å så mockade jag å fixade klart allt. Sen åkte jag hem igen å duchade å fixade sen vidare mot leksand för en körlektion, Det gjick superbra. Jag ska iaf boka teoriprov och uppkörning snart :D Nu känns det verkligen att körortet är pågång! fast först ska jag ju fylla år också ;p det är inte ens 2 månader kvar nu, oj vad tiden går, jag tyckte ag nyss fyllde 14 ;) haha. Jag satsar iaf på att ha körkort innan december och jag fyller de 22 november så vi får se om jag lycks :D aja nu ska jag ut å gå en sväng med Lina :) Ha det bra! / LS Om en vecka är jag i New York också! OM jag längtar ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0