Stämmer det verkligen?

Är det den 9 oktober imorgon? JA det är faktist de! Känns helt otroligt att jag befinner mig i New York den här tiden imorgon! Vad gör jag då lixom? går runt på gatorna och shoppar? DET KAN JAG LOVA ATT JAG GÖR :D Har hålligt på å packat lite nu, men det är mest en reserv packning med dom viktigaste grejerna ;P Känns som jag inte har nånting i väskan! Vilket jag inte har heller, den är typ halvfull, haha ;) Men sen På vägen hem får vi allt se hur jag ska få med mig allt hem ! :S jaja det löser sig ;) Imorn ska jag upp kl 04.00! (Helst tidigare) Planet går 10.40 när vi landar i New York är klockan 18.40. Fast där är klockan bara 1 ungefär! Så det kommer bli en jävligt LÅNG dag, och den här resan kommer bli grymt jobbig med tidsomställning 6 timmar! Sist vi åkte till Carlifornien var det ännu längre, 9 timmar tror jag det var, Då blev jag magsjuk för att jag var vaken så länge och av all äcklig flyplans mat. Tänk det är 2 år sen nu, Jag måste bara säga att dom senaste åren har jag förändras så otroligt mycket. Jag var en helt annan människa då! EN TÖNT! aja nu ska jag kolla igenom min packning en gång till och sen blir det nog att lägga sig å kolla film! Blir nog White chicks skulle jag tro :) Fan vad jag längtar tills imorgon alltså!/ LS

Kommentarer
Postat av: Sarah

Kommer sakna dej gumman <3

2008-10-08 @ 19:40:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0