Resan tog kol på mig!

Jag var på praktiken 40 minuter igår, när jag stog inne hos en pasient kände jag helt plötsligt, fan vad dåligt jag mår! jag kännde hur jag började vingla och se suddigt, jag hörde ingenting. jag var när på å svimma. Men jag hann sätta mig i tid. Min handleare tog blodtryck på mig och det var mycket lågt... jag kunnde inte ens gå så jag fick åka rullstol till bilen, sen fick jag åka hem. sen sov jag typ hela dagen, Idag kännde jag mig inte heller speciellt pigg så jag stannade hemma idag med. Att för lite sömn kan få en att må så dåligt alltså! Nu känner jag mig lite bättre men har fortfarnde väldans ont i huvet.. men imorgon börar jag inte förens 2 så då ska jag försöka ta mig praktiken iaf :) bara 2 dagar kvar nu sen är det helg! Carro kommer hem i helgen också så då får man träffa henne! LÄNGTAR! Saknar henne så jäkla mycket alltså <3 Just det idag är det bara 1 månad & en vecka tills jag fyller 18 ;) och exakt 2 år sen vi åkte till Californien! Ha det fint allihopa :)/ LS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0