Överlycklig!

Kan inte beskriva min lycka just nu, JAG KAN NÄMLIGEN SPRINGA !  Jag är å jäkla glad! var ute å sprang idag, sprang endast 2 kilometer då jag inte sprungit på 1 1/2 månad  (shit vad länge sen det är !) Kände att jag hade orkat bra mycket längre! Men jag är rädd för å få ont i knäna igen så det fick bli en kort runa :) Imorn ska jag springa igen, Längtar! :D Så nu kan jag äntligen komma igång med träningen igen, Ska även börja bli nyttigare igen, har blivit lite fusk den senaste tiden! Så nu ska jag sluta helt med onyttiga grejer! Fast godis har jag ju faktist inte ätit på över 3 månader!  Sen den 13 juli. Stolt ;) (Problemet är bara alcoholen :S varför ska det vara så onyttigt? Jag kan ju inte sluta dricka heller!)

Jag är som ni förstår mycket piggare nu också så idag blev det praktik, Jobbade kväll :)  Men längtar tillbaka till  skolan!  Imorgon slutar jag 2 så funderar på å åka till skolan å hälsa på lite och kanske sola eller så ta jag en buss till rikts 70 å går hem aja vi får se hur det blir!

Nu ska jag sova Godnatt! / LS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0