Lugn dag :)

Idag blir det väldigt lugnt! Första dagen på lovet faktist :) Det finns ju inte så mkt å hitta på nu när snön bara vräker ner heller, så jag å Tilda ska väll gå ut å flytta in kaninerna för vintern, Så nu får dom bo i stallet i :D sen får vi se vad man kan hitta på ska iaf plugga som vanligt sen blir det nog att jag och Lina hittar på nånting :)  Blit lugnt ikväll också, Känns som det börjar bli en vana att jag tar det lugnt på helgerna, vet inte när jag festade sist! Har knappt gjort det på hela oktober ju!  Sist jag drack alkohol var lixom när vi va til NY! ILLA! Men imorgon blir det iaf fest ;D Måste ju inleda MIN månad med fest såklart, imogon är det bara 3 veckor kvar!

Föresten hopps alla får en bra Halloween helg ;D / LS

Kommentarer
Postat av: Caroline

Ååh jag hade velat fira halloween med er :/ :)<3

2008-10-31 @ 13:40:42
Postat av: Lisa

Ja kommer du ihåg förra året? :D haha

2008-10-31 @ 16:31:55
Postat av: Caroline

Klart jag kommer ihåg ! De var riktigt kul :D

2008-11-01 @ 18:01:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0