Känns lite bättre idag :)

Praktiken gick väldigt bra idag, Slutade 1 :) Sen tog jag tåget till leksand för att ha en körlektion, Det gjick iaf super ;D Idag är det exakt en månad tills jag skriver teorin, Börjar bli riktigt nervös, så jag pluggar som bara den. Vill verkligeen klara det så jag får mitt körkort :) Annars kommer jag bli riktig ARG ! :D 

iaf mår jag lite bättre idag, känns skönt att sånna dagar som igår inte varar allt för länge... Känner mig dock inte på topp ändå. Men jag försöker och bara tänka postivt, idag har jag styrkan att göra det.

Nu ska jag iaf sova, Har legat i sängen i 1 1/2 timme nu, riktigt skönt :) / LS

Kommentarer
Postat av: Caroline

Skönt bruden att du mår bättre. Ja nu jäklar ska du klara ditt körkort !! Jag VET att du klarar de lätt ;)

2008-10-28 @ 11:45:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0