Hemma igen!

Jag är redan hemma igen, oj vad fort det gjick! Känns som jag skrev mitt förra inlägg igår lr nått? Men ifs var jag ju inte borta så länge heller :) Men mycket har vi hunnit med! Så nu har jag sett New Yok då och SHOPPAT! Blev att köpa massa kläder, skor, väskor, ny camera och en massa tigi hårprodukter, det var typ mindre än halva priet där, mot här! (på hårprodukterna alltså) Nu är jag iaf HELT JÄVLA SLUT om man får uttrycka sig så? Jag har väll varigt vaken nu i 30 timmar har världens huvudvärk och jag är helt yr, jag känner mig typ full? :S låter helt sjukt med det är faktist sant eftersom jag alldrig sommnar på flyget! Då kanske ni undrar varför jag inte lägger mig nu. men nej jag behöver ställa tillbaka tiden, eftersom praktiken börjar klockan 7 imogon! åå jag vill inte ha nå mer praktik. jag saknar faktist skolan trots att jag bara varit ifån den i drygt en vecka :P Jag kan iaf säga att New York är en grym stad ! /LS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0