världens bästa låt.

I'm holding on your rope
Got me ten feet off the ground
And I'm hearing what you say
But I just can't make you sound
You tell me that you need me
Then you go and cut me down
But wait...
You tell me that you're sorry
Didn't think I'd turn around and say..

That it's too late to apologize, it's too late
I said it's too late to apologize, it's too late

I'd take another chance, take a fall, take a shot for you
And I need you like a heart needs a beat
(But it's nothing new)
Yeah yeah

I loved you with a fire red, now it's turning blue
And you say
Sorry like the angel heaven let me think was you
But I'm afraid

It's too late to apologize, it's too late
I said it's too late to apologize, it's too late
Woahooo woah

It's too late to apologize, it's too late
I said it's too late to apologize, it's too late
I said it's too late to apologize, yeah yeah
I said it's too late to apologize, a yeah

I'm holding on your rope
Got me ten feet off the ground...


Den här låten kommer alltid att betyda så mycket för mig. Den är inte ut tjatad och den kommer alldrig bli det heller. Sitter och lyssnar på den om och om igen, jag har även funderingar på och tatuera in "apologize"  med nån fin stil. Vi får se hur det blir..

Jag kan inte sluta gråta, gråter hela tiden. det räcker att jag tänker på morfar så rinner tårarana och ögonen blir helt rödsprängda.. åj vad jag saknar dig morfar, Kom tillbaka! Livet funkar inte, du får inte vara borta, jag klarar inte av det här...Jag vill inte förstå att det här är sant....snälla väck up mig ur den här hemska mardrömen..

allting gjick så fort, från tisdag-onsdag var du på en ålandskrysnig, och i torsdags var du ute i skogen, på kvällen var du ute och cycklade (som du jämt gjorde) och nästa dag  finns du inte.. allt är bara så orättvist...Jag vill bara att du ska komma tillbaka...

Tänkte skriva ner några saker som jag alldrig kommer glömma med morfar
- han kittlades jämt
- han sörplade när han drack kaffe
- han älskade och resa ( hann se hela världen, vilket jag också ska)
- han och mormor var ofta på ålands kryssningar
- harnälskade att vara i skogen
- han har arbetat HELA livet ända in i sin sista dag
- han har varigt bonde hela livet (även busschaufför en tid, då mormor och han träffades)
- han pratade sånt brett djura mål att vissa ord var obegripliga
- han var en väldigt social menniska som alla viste vem det var
- han blev 79 år
- han sa alltid att jag skulle spara mina pengar i aktier
- han var väldigt stolt över mig
- han  kunnde vara väldigt envis och vrång
- han kunde även vara riktigt rolig och skämta
- han var den värsta personen i mitt liv att mista <3

Jag saknar dig morfar <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0