Imorgon gäller det! Jag MÅSTE klara det!

Var hemma från skolan idag, Kände att jag behövde göra nått annat än å åka till skolan å bara få tänka på nått anat är provet imorgon, Jag skulle iaf inte ha kunnat koncentrera mig! Så ist drog jag å mamma till borlänge å körde lite, kollade runt i lite affärer på stan, åkte till cross roads å köpte en ny piercing, käkade på coco thai och sånt =) Trevligt!

Kom hem vid 3 ungefär, sen dess har jag PLUGGAT, gjort 3 prov och läst lite i boken om sånt som jag glömt bort, Har ett prov kvar att göra och så ska jag även kolla igenom alla vägmärken ordentligt! Nog för jag kan dom, men det kan vara bra ändå =)

Är iaf så jäkla nervös inför imorgon, och jag HOPPAS HOPPAS HOPPAS att jag klarar det, kommer grina ihjäl mig annars! Nejdå ska inte ta ut någon sorg i förtid, jag bara SKA klara det!

Skriver iaf provet på förmidagen, så jag hör väll av mig om jag klarade det lr inte ;D jag hoppas på att få ringa och säga hur glad jag är för jag karat det!!

Nej nu är det dags för mig att fortsätta med plugganet! Imorgon får ni veta hur det gjick ! / LS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0