Tillbaka till datorn ;P

Inte blivit av att skriva på ett tag, Det beror på att jag har haft ett litet uppehål från datorn=) Jag har inte ens haft den på sen mitt senaste inlägg, Vilket jag är ganska stolt för ! :D har även upptäckt hur mkt man hinner med om man inte är inne på datorn! Jag har haft så mkt annat för mig, skola och MASSA plugg, både i skolan och till körkortet! Igår pluggade jag i 4,5 tiimme, Känner mig om en pluggis, men det är ändå bra att jag sköter skolan och pluggandet :) Känner att jag knappt hinner med Pila nu för tiden heller, vilket är ganska surt! Långa dagar i skolan och direkt hem och plugga, sen är dagen lixom slut och när har jag då tid för Pila lixom? :S Lina var snäll och tog min dag idag iaf :) Så idag blev det en vända till kupolen för att välja ut en jacka tills jag fyller år ;) Imorgon hinner jag äntligen ner till Pila iaf :D Jag ska ju köra halkbana imorgon så kommer hem runt 1 :)

Har även bokat tid för klippning/ färgning nu tills min födelsedag, och sen bokade jag även tid för manikyr :) Men nu är det så att jag har världens beslutsångest! Jag kan nämligen inte bestämma mig för om jag ska klippa luggen kortare lr om jag ska låta den vara! :S

I helgen händer det iaf  inget spec, Blir nog bara plugg skulle jag tro.. Nu ska jag sova snart, Ska upp tidigt imorgon ;D
/ LS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0