Jobbig helg, men jag kämpar på!

Den här helgen har varigt en väldigt jobbig helg.. var ju meningen att det skulle bli utgång men det skippade jag totalt!! Ist har det varigt en helg med mycket tårar, tankar, mys med familjen och sådant. Men har även gjort lite annat för att få nått annat å tänka på.

I lördags var jag och pappa till borläge å körde bil, Sen åkte hela familjen och mormor till leksand på Julskyltning och så fikade vi på Siljan. Mycket trevligt :)

Inatt sov Lina här, vi sov väll till 11 ungefär, sen åkte vi till Maj och åt julmiddag, För alla mammas kusiner och massa annan släkt hade julbakning ( tjockbulla )  Trevligt å få träffa lite släkt som man inte träffar så ofta, Dock saknas verkligen morfar vid ett sånt här tillfälle :( Hur ska det bli på julafton lixom :(

Imorgon är det en stor dag, jag hoppas verkligen att jag klarar det så jag inte kuggar på någon smågrej! Det skulle vara så typiskt! Imorgon får ni veta hur det gjick ! ;D

Föresten kännde för lite förändring här på bloggen så det fick bli lite ny design :)

Jag saknar dig morfar! <3
/ LS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0