Uscha :S

Jag känner verkligen hur dåligt samvete jag har från helges alla onyttigheter! tårta varje dag lixom! :O

Ska jag vara ärlig så längtar jag verkligen tills körkortet är avklart ( allt plugg ) och jul/nyår. Jag känner ingen lägntan till jul över huvud taget! Nej jag känner verkligen att jag vill ta tag med mitt liv NU! T.ex träningen och mat och sånt! Det är ju helt omöjligt såhär års tyvärr! Speciellt när man har hur MYCKET som helst å göra, Jag hinner inte med nånting ju!

Nej sommar och värme skulle inte sitta helt fel, älskar att ta en morgontur sommartid, Jag menar hur lockande är det på en skala å sätta på sig skorna å ut å nu springa lixom! En resa skulle inte heller va så tokigt ! ;)

Jag kan egentligen inte säga att jag är missnöjd med mitt liv, Bara det att jag är rätt trött på å inte hinna med nånting! Annars måste jag säga att livet leker för det mesta ;D
Nu ska jag sova, Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0