Söndag- Sista dagen på lovet

Ja då var det sista dagen på lovet då :) känns väll både bra och dåligt, Men det var så länge sen jag såg alla i klassen/ skolan så det ska väll bli kul å se dom :)  Idag har jag iaf varigt i borlänge, Kollat på en ny vinterjacka, men vet fasen inte vad jag vill ha för nån! Det enda jag vet är att jag vill ha en svart! Testade nog varenda jacka på kupolen, Antingen blir det en peak, fjällräven,bomerang eller en esprit, Så himla svårt å bestämma mig:P Hade gjärn velat ha en canada goose men den är ju svindyr :S

Nu ska jag plugga, Blir väl som igår tror jag, Då pluggde jag väll typ i över 3 timmar, och sist gjorde jag ett kunskapsprov på det provet hade jag 57/ 70 rätt, jag hade alltså blivit godkänd om det var det riktiga provet ;D Men jag ska nog max plugga 2 timmar idag iaf :) Efter det blir det duscha kolla på film å sen sova tidigt! Ska ju lixom upp 05.30 imorn.

Hoppas alla aft en bra helg ;D / LS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0