Ska jag dö i "stress sjukdommar"? :S

Fick precis ett sms från min lärare där stog det:
Hej Lisa, Maria Park vill träffa dig, före kl 11.00 i morgon, ang frånvaro. / Hillevi

(Maria park är rektor!)

Alltså jag hinner ju lixom inte dit ! :O
Seriöst ska jag dö i "stress sjukdomar" eller? känns fan så.. min mage bara svier, det gör asont. Jag är skitnervös inför morgondagen.. och så får man ett sånt här sms, Ska dom dra in mitt studiebidrag lr vad är det nu? jag vet att min frånvaro är jävlig hög ! Men snälla jag vet om det och jag kommer ta igen allt när körkortet är avklarat...Som tur var har jag en väldigt snäll rektor så jag får väll berätta för henne som det är, men ändå, det räcker lixom inte...

Just nu vill jag bara försvinna, FAN vad allt blev jobbigt...

Kommentarer
Postat av: Sofie

Lisa,jaa jag va ju dit idag också! Hon frågade efter dig 2 gånger! OCH vi ligger JÄVLIGT risigt till alltså. VI kan INTE skylla på körkortet :S :O

Men hon va snäll endå.

2008-11-27 @ 10:46:15
Postat av: Sofie

Lisa,jaa jag va ju dit idag också! Hon frågade efter dig 2 gånger! OCH vi ligger JÄVLIGT risigt till alltså. VI kan INTE skylla på körkortet :S :O

Men hon va snäll endå.

2008-11-27 @ 10:46:31
Postat av: Lisa

Fy fan säg inte så där :S

2008-11-27 @ 12:31:38
Postat av: Sarah

Men fan lisa nu får ni två ta å skärpa er med skolan! Men nu så när du gjort teorin så äre skolan som gäller ;)Okej Bruden?:p <3

2008-11-27 @ 14:14:27
Postat av: Lisa

Ja det kan jag lova Sarah! Jag ska plugga som satan nu för å komma ikapp! ;P Kommer fan bli en PLUGGIS ;D haha! <3

2008-11-27 @ 21:34:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0