Sjuk

Var hemma igår och är det idag med för jag mår inte alls bra! Huvudvärk och illamående! usch! Så detta blir iaf en väldigt lugn helg för min del! Mår jag bättre så ska jag försöka plugga lite också! Måste ju ladda inför min 18 års dag som är om en vecka ;) Det kommer bli toppen!

Så här kommer den kommande veckan se ut:
Måndag: Körning i borlänge, sola
Tisdag: sola
Onsdag: sola
Torsdag: sola sen till Nathalie och slinga å klippa håret ( Nu blir det lugg igen), Sen skola nån timme, sen vidare till borlänge för å fixa naglarna å shoppa nått nytt till min 18 års dag ;P
Fredag: sola, sen är det ju min sista dag som 17 åring, Känns TOPPEN!
Lördag: 18 ÅR! Utgång kan jag lova ;)
Söndag: Ni kan nog räkna ut hur den dagen kkommer bli ;D

Nej ska försöka äta nått nu sen blir det å lägga sig å vila:)
Ha en bra helg alla andra som mårt bra ;) / LS

Kommentarer
Postat av: Caroline

Hörru krya på dej nu !! Ååh jag längtar sjukt mycke tills du bli 18 nu :D de som känts så långt bort hela tiden kan inte fatta att du blir de om bara en vecka lixom :D Haha söndagen blir de vila vila vila :)



Pussar // Din Caroline ;)

2008-11-14 @ 17:00:48
Postat av: Lisa

Ja men nu är det inte långt kvar hihi :D:D pusspuss <3<3

2008-11-14 @ 18:17:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0