Pluggandet tar KOL på mig..

Alltå pluggandet  tar verkligen KOL på mig ! Jag orkar bara inte med det nu!! Fått magkatarr har jag fått idag också..
Det beror nog på att ag är så fruktansvärt stresad och orolig över teoriprovet på tordag! Alttså jag bara MÅSTE klara det, Alla säger att jag kommer göra det, men fan vad jag kommer bli besviken om jag inte gör det!!! Har gjort 3 testprov idag och 2 av dom fick jag 66/70 rätt på och det sita 64/70.. Vi får väll se hur det slutar på tordag...

Kännde för en timme sedan att jag inte orkade med nånting... Men jag gjick ut till mina älsklingar (kaninerna) och så kom Lina hit en sväng så nu känns det lite bättre, men har dock vääldigt ont i magen :S

nu vet jag inte riktigt vad jag ska göra, skulle verkligen behöva plugga, men min mage tillåter inte det just nu..  Så det blir väll å sitta här en stund å sen gå å lägga sig:P  ha det bara allihopa =) / LS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0